2008. október 21., kedd

Razer Piranha - Az új fülesem

Mivel az utóbbi időben két fülesem ment tönkre, így úgy döntöttem veszek egy jobbat. Az egyik egyszerűen szétesett a sok használattól, a másikban pedig eltört a vezeték, tőben. Persze forrasztva van így esély sincs a megjavítására. Mindkettő fejhallgató Logitech volt. Kb. 1 évet bírtak. 6-7000 FT-osak.
Tegnap rendeltem egy Razer Piranha nevezetű fülest, amit ma reggel már meg is hozott a futár. Fontos szempont volt nálam, hogy mikrofonja legyen és, hogy jól szóljon, na meg a kényelem. Állati jól szól, főleg ahhoz képest, hogy csak on-ear füles, tehát csak a füleden van, nem pedig a füled körül. Magyarul nem zárt. Csak hát én nem akartam zártat, mert pár óra után befülled a füled, mivel nem levegőzik. Másik dolog ami tetszik benne, hogy a vezetéke be van vonva egy védőréteggel, így nem törik olyan könnyen meg. Viselete rendkívül kényelmes. Mikrofonja tisztán szól. Jó basszus van benne. Ja és világít is. :D Mi kell még?
Remélem ez többet kibír, mint az eddigi füleseim. Az ára 13.920 FT volt, ahol én vettem és egy ezres a házhoz szállítás.




Paraméterei:

Headphones

Freq. response: 18 – 22,000 Hz
Impedance: 32 Ohms
SPL (@ 1 kHz, 1 Vrms): 114 dB
Cable: 3.0 meters

Microphone
Freq. response: 80 – 15,000 Hz
Sensitivity (@ 1 kHz, 1V/Pa): -38 dB
Impedance: ~2 kOhms
Pick-up pattern: Uni-directional

Nincsenek megjegyzések: