2009. február 23., hétfő

Oscar 2009

Hajnalban vége lett a 81. Oscarnak. Érdekes lett a végeredmény, nem pont erre számítottam. Hugh Jackman mint műsorvezető pedig zseniális volt. Egyedül a magyar kommentárral voltak gondok.

Legjobb Animációs film kategóriában bíztam benne, hogy Bolt megnyeri, de sejtettem, hogy a Wall-E kapja és így is lett.
Legjobb látványtervezői díjat Benjamin Button kapta, ezzel egyet is értek.
Lebjobb Smink szintén Benjamin Button. Ezt más nem is kaphatta volna, valljuk be.
Legjobb Vizuális Effekt: Benjamin Button. Korrekt.
Legjobb Adaptáció Slummdog Millionare. Ez járt neki.
Legjobb operatőri díj: Slummdog Millionare. Ezt nyugodtan kaphatta volna a The Dark Knight.
Legjobb férfi mellékszereplő, ki más mint Heath Ledger a The Dark Knight-ért.
Legjobb női mellékszereplő: Penelopé Cruz, a Vicky Cristina Barcelonáért. Korrekt.
Hangok:
  • Legjobb vágás: The Dark Knight.
  • Legjobb hang: Slumdog Millionare.
  • Legjobb filmzene: Slumdog Millionare.
  • Legjobb betétdal: Slumdog Millionare.
(A Slumdog soundtrackjét rongyosra hallgattam, tényleg nagyon jó.)
Legjobb filmvágás: Slumdog Millionare. Ezt se neki adtam volna, hanem a DK-nak.
Legjobb rendezői díj: Danny Bole (Slumdog Millionare).

És a Legjobb Film: naaaa vajon kié? Naná hogy: Slumdog Millionare. Azért ezt nem neki adtam volna, vagy Button vagy Dark Knight, mind2-vel elégedett lettem volna. De ez így neki sok, annyira nem volt jó film, hogy ennyit elnyerjen. Persze nem azt mondom hogy nem jó, mert nálam 10/10 volt, de a többi jelöltel szemben igazságtalanság.

A többi jelöltet és nyertest itt megnézhetitek. Azokról nem írnék mert nem láttam őket.

Nincsenek megjegyzések: