2009. május 10., vasárnap

Star Trek mozifilm, nézős

Megy mozikban a Star Trek. Sose néztem a sorozatot, a filmeket se láttam, de erre kíváncsi vagyok. A legjobb az egészben, hogy nem is kell ismerni a Star Trek univerzumát. A visszajelzésekből úgy tűnik nagyon nagy popcorn film. Azt hiszem be kell iktatnom egy mozizást hamarosan, mert ezt látni kell. Itt van human tollából kritika is.
Ja és légyszi ne nézzétek meg a neten található fos TS verziókban.
Aki látta már, neki hogy tetszett?

És aki még nem Trailer, kedvcsinálónak:

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Na megvolt. 9/10. De csak azért mert megkeverték az időutazással. Biztos szükséges lépés volt, meg minden. De engem zavart benne. Ettől függetlenül nagyon jól összerakott, akciódús, végig pörgős Sci-fi-t láthattunk. Jó kis poénokkal megspékelve.

Rage írta...

én szeretem a gondolkodósabb star trekeket, ez egyáltalán nem ilyen volt sajnos. de egy akció scifinek tökéletes.