2008. november 27., csütörtök

Alvin és a Mókusok - A végén majd meghajlunk

Mint nagy Alvinos, erről az albumról szinte kötelező szólnom. 2008. november 21.-én megjelent Alvin és a Mókusos - A végén majd meghajlunk című album. A hangzáson nem igazán változtattak, hozza a megszokott dallamos, ütős punkrockot. Hosszát tekintve mindössze 40 perc lett, viszont ez az idő minden percét megéri.
A lemez mindössze csak 1500 Ft. A hivatalos oldalon meg is rendelhetjük, dalszövegeket szintén itt láthatjuk.
Ha tetszett akkor "A végén majd meghajlunk, mert nálunk ez így szokás!"
A 2008-as lemeznél megpróbáltuk feljebb rakni a lécet. Zenei és tartalmi minőség tekintetében egyaránt úgy érezzük, hogy sikerrel jártunk a korábbi albumokhoz képest. A szövegek mondanivalói nagyrészt mélyebbek, mint elődei, hangzás terén a zúzósabb, feszesebb, viszont dallamosabb területeket kultíváltuk. Jó szórakozást!
Tracklista:
  1. A végén majd meghajlunk
  2. Illúzió
  3. Pont olyan, mint én
  4. Nem megy tovább
  5. A békéhez túl sokan vagyunk
  6. Sok száz kismadár
  7. Istenek szemével
  8. Elbaszott szerelem
  9. Az év dolgozója
  10. A benned rejlő jóság
  11. A hattyúk taván

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szerintem is nagyon jó és nagyon megéri az új album! Igen, a zene ugyanolyan pörgős, mint ahogy megszokhattuk eddig. A szövegek viszont komolyodtak, nem vidámak, de mivel érzem bennük az igazságot és örülök, hogy ezzel nem vagyok egyedül, ezért mindig jó kedvem lesz ha az albumot hallgatom!

Unknown írta...

Nekem picit az nem tetszik benne, hogy ez az album már túl pesszimista.