2008. december 9., kedd

Merre forog a néni?

2 agy féltetek közti különbség miatt látja az ember egyszer jobbra s majd balra forogni ezt az alakot! Az a lényeg hogy a jobb szem amit lát az kb. 85-95%-ban a bal nyakszirtre képződik le, s így viszont a másik szemre.
Tehát nézd a képet, addig míg úgy nem látod, hogy a másik irányba forog. Nekem sikerült pár perc után megfordítani a forgásirányt. Eszméletlen jó. Írd meg ha sikerült, kíváncsi vagyok kinek mennyi idő után "fordul meg".


Átrajzolt animáció! Csak hogy mindenki lássa miről is van szó.

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Haha, jo moka :D
Akimor felneztem a szovegre es vissza, nekem akkor fordult meg a forgas az oramutato jarasaval megegyegyo iranyba. Lehet ekkor kapcsolt at a jel :) a jobb agyfeltekembe?

Udv: Notorious

Unknown írta...

Lehet :)
GTA4-et tolod Notorious?

Névtelen írta...

Hali David!
Jaja, megvettem a multi miatt.
De sajnos nagy csalodas (low FPS).
Pedig egy GTX260-as karin azert elmehetne rendesen!
Csa!

Névtelen írta...

Hi!
Jut eszembe. A Saturnban 2 pizert most megveheted a Test Drive Unlimitedet.
Udv: Notorious!

Névtelen írta...

Ránéztem. A szövegre, aztán újra a képre. Na akkor. :-D

Unknown írta...

Tökdurva :D Ez a blog kurvajó mindig visszajárok érdekességekért, meg jó cuccokért! Filmajánlók 4ever!!!

Unknown írta...

Kösz Kösz, Hamarosan jön a következő filmajánló :)
Amint lesz egy kis időm.

Unknown írta...

Ez hülyeség szerintem :) ilyen nincs. de jó a progi :D

üdv: petőfi 55 :P

Unknown írta...

Ez nem progi, egyszerű gif. Optikai csalódás az egész.