2008. augusztus 7., csütörtök

The Dark Knight vélemény

Lassan egy órája megjöttem a moziból. (2:20-kor lett vége) Mivel senki se ért rá kénytelen voltam egyedül elmenni, de nem bántam meg. Rögtön a bejáratnál lespanoltam 4 egyetemista emberkével. Szóval már társaságom is volt :) A film döbbenetes. Heath Leadger (Joker) olyat alakít hogy azt szavakkal nem lehet leírni. Sokszor már féltem tőle. Még az elején mikor leveszi a maszkot, a közönség megtapsolta a színészt. Döbbenetes volt. R.I.P. Ez a tisztelet kijárt neki.
A Begins-nél sötétebb a film hangulata. Mikor Batman repked a házak között az valami eszméletlen látvány. Az utolsó apró részlet csodálatos volt. Az akció jelenetekre egy rossz szavunk sem lehet.
Írnék még órákon át a filmről, de nem szeretnék egyetlen poént sem lelőni.
Nálam egyértelműen: 10/10.

(bocsi a fogalmazásért :D)

IMDb

Nincsenek megjegyzések: